28.7.13

Twiitteiei

Jotkut kirjoittelee twiittei, siinä missä osa feisbukkaa. Mä pääasiassa blogailen, kun sille päälle satun. Tai no, kokeillaan, kuinka käy Leinoselta rock’n’roll. #some

Kokeilen tota aivojen sorkkijamömmöä kuurimaisesti, jotta elimistö tottuis. Puoli tabua aamulla, puoli illalla, ehkä viikon verran. Huimaa heti aamusta! #selincro #alkoholi

Oon kuunnellut aika paljon räppiä männäaikoina, lähinnä suomalaista laatua. Jostain syystä kaikki äänessäolijat on äijiä. Siks on kiva välillä, kun tulee vastaan tämmösiä hiphopleidejäkin, kuten Snow Tha Product. #rap #snowthaproduct

Haaveilen ihan tosissaan rumpujen hankkimisesta. Netissä on tosi hyviä ja asiallisia opetusvideoita aloittelijoille. Sen lisäksi olen päättänyt, että jos saan aikaiseksi ne oikeasti hankkia, on ensimmäisen vuoden tavoitteena tämän jäbän osaamistaso J #rummut #harrastukset

Jalat puutuu, kädet puutuu, naama puutuu, pää puutuu, oksettaa. Ei hyvä. Taidanpa jättää mömmöt sikseen hetkeksi. #selincro #olotila

Pojan synttärit järjestettävä. Viimeinen lomaviikko edessä. Vanhat Travian-kamut kutsui irc-kannulleen. Ei kyl innosta oikein mikään taas vaihteeksi… #lastensynttärit #loma #travian

Viinapulloko se ois pitänyt juua tämän paskan kanssa, että ois normaali olo, saatana!? En ole toimintakyvytön, mutta "puutunut" on todella hyvä sana kuvaamaan kokonaisvaltaista olotilaa. Kielikin on puutunut, se suussa oleva.  #selincro #viina

Haaveilin puolitosissani, että vois aloittaa itsensä kuntoon saattamisen ja koittaa änkäytyä paikalliselle nyrkkeilysalille. Sitten leikimme ystäväni Kimmon kanssa boffereilla ja hän mojautti minua käteen. Seurasi mustelma ja kipua. En kestä kipua. Nyrkkeilyssä kuulemma lyödään ihmisiä turpaan. #turhathaaveet #nyrkkeily #bofferit #ystävä

Liekköhän olen pysynyt 140 merkin säännön rajoissa? Ihan sama, perseestähän tämä on. Kiitos ja jatkajaa twiittailuanne siellä oikeassa twitterissä ken haluaa. Mun harjoitus-twiittailut loppu ny. #twitter

Ei kommentteja: