13.1.12

Presidenttiehdokkaat esittelyssä

Vielä on aikaa käydä läpi presidentinvaaliehdokkaat, koska joku ehkä vielä tuolla jossain empii valintaansa ja tulee tekemään sen tavalla tai toisella. Tässä omanlaisensa näkemys asiaan.

Sari Essayah - Jeesuksen morsian. Haluatko presidentin, jolla on suora yhteys yläkertaan? Haluatko presidentin, joka johdattaa meidät syntiset valoon? Valitse minut, koska Jumalakin valitsi!

Timo Soini - Paavin oppipoika. Vaikka olenkin kansallismielinen, on minun todettava, että vain roomalaiskatolinen kirkko ja rakas oppi-isäni Paavi ovat lähempänä minua kuin raiskattujen naisten syntymättömät lapset, joita uhataan saatanallisella abortilla. Jos sinäkin haluat toteuttaa katolisen kirkon doktriineja elämässäsi, olen oikea valinta!

Paavo Väyrynen - poliitikkojen poliitikko. Minulla on vastaus kaikkeen! En tosin aio perustella itseäni, koska asia on minusta yksinkertaisesti niin, että mielestäni on aivan väärä olettamus, että jokaiseen kysymykseen pitäisi esittää perusteluja, koska useimmat kysymykset ovat kuitenkin lähtökohtaisesti esitetty väärällä tavalla tai ne eivät perusteluja kaipaa, joten niihin on voitava vastata siten, että toteaa asian olevan joko oikein tai väärin. Suomi kaipaa minunlaistani nuorekasta johtajaa!

Paavo Lipponen - vanhus. Olen Suomen kuva, vanha ja väsynyt. Minua tarvitaan istumaan järkähtämättömänä presidentin pallilla näyttämässä se kuva, koska Suomi vanhenee vauhdilla. Lupaan istua loppuun asti ryhdikkäänä ja olla kiinnostunut asioista.

Eva Biaudet - hurri. Det är ingen problem för mig att vara kaksikielinen, eftersom vi finlandsvenska är inte bättre folk. Edustan Suomea, en Suomen kansaa.

Sauli Niinistö - porvari. Työ on jokaisen suomalaisen oikeus, mutta nämä teidän työmarkkinajärjestöt pitäisi ajaa kaikki alas, koska eiks niin, että teille se työ on tärkein? Mitä siitä, jos palkat, työolosuhteet tai muu epäolennainen tökkii. Jokaiselle työtä, hinnalla millä hyvänsä.

Paavo Arhinmäki - kommari. Veljet, siskot. Olemme uuden ajan edessä. Taistelemme vapauden puolesta, riistäjiä vastaan. Tosin menimme itsekin mukaan porvarihallitukseen, koska riistäjien joukossa on paremmat vaikutusmahdollisuudet. Koittakaahan kestää, kyllä se vallankumous sieltä tulee aikanaan.

Pekka Haavisto - vihreä homosivari. Suomelle tarvitaan edustava keulakuva ja se olen minä. Edustan kaikkia mahdollisia vähemmistöjä, joita ymmärrän paremmin kuin kukaan muu ehdokas. Lisäksi olen istunut neuvottelupöydässä vaikka kuinka monen heimopäällikön kanssa - tuskin nuo valtioiden päämiehet sen kummoisempia ovat. Homotansseissa itsenäisyyspäivänä nähdään - Linnassa!

Ei kommentteja: